Neden TEDÜ Yazılım Mühendisliği?
- Öğrencilerimizin uluslararası yarışmalarda Avrupa ve Dünya çapında kazandıkları başarılar
- Teorik dersler ile birlikte tamamen pratik odaklı olarak tasarlanan laboratuvar dersleri
- Çok sayıda yabancı öğrenci ve akademisyen ile uluslararası eğitim ortamı
- Akademisyenlerin master ve doktora eğitimlerinin uluslararası olması ve dünya literatürünü takip etmeleri
- Şirket sahibi girişimci akademisyenlerle çalışarak iş tecrübesi kazanma olanağı
- Eğitim dilinin %100 İngilizce olması
- Erişilebilir akademisyenler ile her öğrencinin hocaları ile yakın temas kurma şansı
- Bölüm bünyesinde yer alan öğretim üyelerinin farklı disiplinlerle işbirliklerine dayanan araştırma projeleri bulunması ve akademisyenlerle ortak projelerde yer alma
- TED ekosisteminin bir parçası olma
- Okul nüfusu sebebiyle akademisyenlerle birebir çalışma imkanı, erasmus ve projelerde yer almanın nüfusu fazla olan üniversitelere göre kolay olması
- Ortak çekirdek program sayesinde farklı disiplinleri görerek çok yönlü birey olma
- Yurt dışında lisansüstü ve ardından kariyer yapan mezun oranının yüksek olması
- Proje yarışmalarında başarı elde eden öğrencilerin şirket kurma, patent başvurusu yapma gibi girişimcilik süreçlerine destek olunması
Bölüm Hakkında
TEDÜ Yazılım Mühendisliği Bölümü Lisans Programı'nda,
- Yazılım tasarımı, üretimi ve operasyonel yazılım yönetim süreçlerini mühendislik prensipleri ile düzenlenmesi amaçlanan bir mühendislik disiplinidir.
- Yazılım Mühendisliği’nin, Bilgisayar Mühendisliği / Bilgisayar Bilimleri bölümlerinden temel farkı; hızlı ve yüksek kaliteli yazılım üretimi, doğrulama/geçerleme ve bakımı aşamalarında gösterilen yüksek beceri ve hassasiyetten kaynaklanır.
Oda No: B 347
Dr. Öğr. Üyesi
Yazılım Mühendisliği Bölümü
Öğretim Üyesi
Yazılım Mühendisliği Bölümü
Bölüm Başkan Yardımcısı
Oda No: F305
Oda No: F309
Dr. Öğr. Üyesi
Yazılım Mühendisliği Bölümü
Öğretim Üyesi
Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans Programı
Anabilim Dalı Başkanı
Oda No: F307
Oda No: F321
Oda No: F307
Oda No: A-429